TEPSIS PALACSINTÁS CSIRKE

CSIRKEMELL PALACSINTA 

TÉSZTÁBA SÜTVE


A férjem nem ehet olajban sült dolgokat, így általában tepsiben próbálom elkészíteni az amúgy olajban kisütős ételeket. Most a tepsis palacsinta mintájára próbálkoztam ezzel a verzióval. Ajánlom mindenkinek egyszer kipróbálni. Finom, gyorsan megvan és lehet mindenféle fűszerrel megbolondítani, akár úgy, hogy a palacsinta tésztájába keverjük bele, akár úgy, hogy csak a tetejét szórjuk meg valamivel - pl. vegeta, zöld fűszerek, bors, paprika, stb..

HOZZÁVALÓK

csirkemell
2 tojás
(én egy pici cukrot is tettem bele)
liszt
2 dl víz
1 ek olaj
további fűszerek ízlés szerint
ELKÉSZÍTÉSE

  1. A csirkemell kivételével az összes hozzávalót összekeverjük. A lisztet kisebb adagokban adjuk hozzá és amikor egy közepesen sűrű palacsinta tésztát kapunk, akkor készen is vagyunk vele.
  2. Egy kisebb tepsit kibéleltem sütőpapírral, erre öntöttem a palacsinta tésztát és tettem bele a csirkemell filéket. 
  3. A tetejére alufóliát tettem és 180 fokon elkezdtem sütni. Amikor a csirkefiléket látom, hogy fehérek, akkor leveszem az alufóliát és még addig hagyom sülni, amíg egy kis színt nem kap a palacsinta tészta.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések