POPUSAS - avagy engem is elért az őrület..

POPUSAS 



A neten rengeteg helyen olvastam a popusasról és tervben is volt már egy ideje, hogy elkészítem. A mindenféle fórumon olvasható kommenteknek megfelelően tényleg nagyon finom és csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy elkészítse.

A tölteléket lehet ezerképpen variálni. Sok helyen olvastam a sonkás-sajtos töltelékről, én most egy kis gombás, mángoldos, tojásos, sajtos tölteléket készítettem.Csak áradozni tudok róla és biztos, hogy még sokszor fogom elkészíteni. A tölteléknél szerintem csak az a lényeg, hogy tejföl és sajt legyen benne, hogy egy kicsit krémes legyen a töltelék a többi variálható a hűtő tartalmának megfelelően.

HOZZÁVALÓK

30 dkg liszt
1 tk sütőpor
1 tk só
50 ml olaj
120 ml víz

Töltelék nálam:

1 konzerv gomba
5-6 nagyobb levél mángold - lehet spenóttal helyettesíteni de akár ki is lehet hagyni
1 csomag mozzarela
pár kanál csemege kukorica
10 dkg sajt
1 tejföl
2 tojás

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A tésztát összeállítom és addig, amíg elkészítem a tölteléket, pihenni hagyom.
  2. A két tojást felteszem vízbe főzni. A szeletelt gombát egy nagyon pici olajon elkezdem sütni, majd amikor félig már kész, akkor ráteszem az alaposan megmosott és felszeletelt mángoldot., majd 1-2 perc múlva a kukoricát is. Sózom és puhává sütöm. Egy tálba beleteszem a felszeletelt mozzarellát, a lereszelt sajtot, az apróra felszeletelt főtt tojást, az elkészített gombát, majd egy tejföllel összekeverem ezeket.
  3. A tésztát 6 részre osztom, jól kinyújtom, majd a tenyerembe véve 2 kanál töltelékkel megpakolom és a két végét, illetve középen összenyomkodom. 
  4. A serpenyőbe olaj nélkül kell beletenni a tésztát - én két popusast sütöttem egyszerre. Először azt a részét tegyük lefele fordítva, ahol összenyomkodtuk a tésztát, hogy az szépen megsüljön és ne tudjon a töltelék semmi módon kifolyni.
  5. Szépen mindkét oldalát egy kicsit barnára megsütjük - én még az oldalakat is sütöttem egy kicsit, hogy biztosan átsüljön és el is készültünk.



Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ide írhatod az üzenetedet:

Népszerű bejegyzések