KÓKUSZGOLYÓ

KÓKUSZGOLYÓ



A férjem a keksztekercset szereti én meg jobban a kókuszgolyót. Szóval ma többek között kókuszgolyót készítettem, holnap meg keksztekercset a változatosság kedvéért. :)

Sokféle recept van fent a neten kókuszgolyóra. Én az alábbi receptet szoktam használni, nekem ez az íz nagyon bejött...

HOZZÁVALÓK

50 dkg darált keksz
20 dkg porcukor
10 dkg vaj
3 ek kakaó
1 ek kávé
tej, amennyit felvesz
1 mk rum aroma - elhagyható
kókuszreszelék

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A kókuszreszelék kivételével mindent összegyúrunk. Tejet óvatosan öntsük hozzá, éppen csak annyit, amennyit felvesz. 
  2. Vizes kézzel golyókat formázunk és kókuszreszelékben megforgatjuk a golyókat és el is készültünk.
  3. Jó, ha hűtőben áll tálalás előtt min. 1 óra hosszát.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések