SÜTŐTÖK TORTA

SÜTŐTÖK TORTA


Nagyon finom ez a sütőtökös torta - ami eredetileg muffinként találtam a netet böngészve, de én egy 26 cm-es tortaformában sütöttem meg a tésztát, az eredeti receptben írtakkal ellentétben csak egy fél tasak sütőporral.

Finom volt, gyorsan elfogyott. A férjem tökéletesnek találta én legközelebb azért kevesebb cukrot fogok használni, mert szerintem a sütőtök elég édes, hogy sokkal kevesebb cukorral elkészítve is finom legyen a végeredmény.

HOZZÁVALÓK
  • 300 g sütőtök
  • 2 db tojás
  • 80 ml olívaolaj
  • 150 g liszt
  • 150 g cukor
  • 1 kk fehéj
  • 1/2 csomag sütőpor
  • 1 csipet só

ELKÉSZÍTÉSE

  1.  A kis darabokra vágott sütőtököt megfőzzök, majd pürésítjük - én pl. csak egy villát használtam erre.
  2. Egy tálban összekeverjük a kihűlt tökpürét, tojásokat, az olívaolajat, majd hozzáadjuk a többi alapanyagot is és jól összekeverjük. 
  3. A masszát sütőpapírral bélelt tortaformába öntjük és 190 fokon megsütjük.



Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések