ALMALEKVÁR

ALMALEKVÁR





Termett almánk is, de valamiért nem voltak olyan szépek, egészségesek, ennek ellenére egy nagy szatyornyit azért össze tudtunk szedni, ami lekvárnak viszont nagyszerű lett.

Az almát megtisztítottam és leturmixoltam, hogy minél apróbb legyen. Ezután feltettem főni, kétszer pótoltam a folyadékot alatta - egy-egy pohár vízzel, illetve tettem bele egy kis cukrot is - megint csak egy leheletnyit. Jópár óra főzés után, miután a nekem megfelelő sűrűségű lett a lekvár, kiszedtem üvegekbe, a szokásos 5 percre fejre állítottam az üvegeket, majd takaró alá tettem őket és fél napot pihentettem, illetve vártam, hogy maguktól szépen lassan kihüljenek. Ezt követően tettem be a helyükre az almalekvárokat.







Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések