ÁRPÁS GYORSÉTEL

ÁRPÁS GYORSÉTEL




Egyre többször használok árpát (vagy más nevén gerslit) főzéshez. Határozottan finom íze van - persze mindennek az van, ha jól van fűszerezve. Az árpát ha előzőleg beáztatjuk, akkor gyorsan szuperfinom ételeket lehet belőle varázsolni. Ezen kívül ne felejtsük el, hogy rengeteg jó tulajdonsága van, ami miatt érdemes fogyasztani. Rostokban gazdag, tartalmaz kalciumot, káliumot, magnéziumot és foszfort, illetve vizelethajtó és idegrendszer nyugtató hatása is van.


ELKÉSZÍTÉSE

Két nagyobb répát felkarikáztam és egy nagyon pici olajon elkezdtem piritani azt. Pár perc után ráöntöttem az előzőleg beáztatott gerslit egy kis vízzel - illetve volt még pár csicseriborsóm, amit szintén beáztattam előzőleg és beletettem a tábasba. Két babérlevelet, kakukkfüvet, tárkonyt, oregánót, sót használtam fűszerezésként. Én tettem virsit is az egészhez, de szerintem anélkül köretként is megállja a helyét.


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések