OMLÓS SZŐLŐS

OMLÓS SZŐLŐS



Egy - a fentlévő muffin receptet használtam alapnak, azt bolondítottam meg egy kis friss házi szőlőlekvárral és édes, frissen szedett szőlővel. Nagyon omlós, finom süti lett belőle.

HOZZÁVALÓK

2 bögre liszt
1 bögre cukor
2 csomag vanilliás cukor
1 tojás
1/2 csomag sütőpor
1 bögre tejfel vagy joghurt
1/2 bögre napraforgó olaj
kakaópor
szőlődzsem
szőlő



ELKÉSZÍTÉSE

1. A hozzávalókat - a kakaó, dzsem és a szőlő kivételével - összekeverjük. Én most nem vettem elő a gépet, egy kanál segítségével kevertem el csomómentesre.

2. Két őzgerinc formába tettem a süti felét, majd a dzsemet hosszanti irányban rácsöpögtettem a tésztára.

3. A tészta másik felét kakaóval kikevertem, majd a dzsemes tésztára öntöttem, a közepére pedig szőlőszemeket tettem.

4. 180 fokon kisütöttem.




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések