FEHÉRMÁZOS CSOKITORTA

FEHÉRMÁZAS CSOKITORTA




Szülinapomra készítettem ezt a mézes fűszerkeverékes tésztájú csokis töltelékű, fehérmázas tortát. Nagyon finom lett, két szelet maradt belőle ebéd után..:))

HOZZÁVALÓK
4 tojás
1 tojásfehérje
2 ek liszt
2 csomag csokis pudingpor
4 dl tej
9 ek cukor
5 dkg vaj
2 ek mézeskalács fűszerkeverék
sütőpor


ELKÉSZÍTÉSE

1. Két tortalapot külön-külön sütöttem meg, a következők szerint. 2 tojás sárgáját kikevertem 2 ek cukorral, 1 ek mézeskalács fűszerleverékkel, fél csomag csokis pudingporral, 1 ek liszttel. Tettem bele egy kis sütőport. Belekevertem óvatosan a keményre felvert tojásfehérjét, majd tortaformába töltöttem. Amikor megsült, még egy ugyanilyen lapot készítek és megvárom, hogy mindkettő kihűljön.

2. Elkészítem a csokikrémet. 4 dl tejben megfőzök egy csokis pudingot (5 ek cukorral), plusz beleteszek 5 dkg vajat. Megvárom, hogy kihűljön és csak azt követően töltöm a krémet a két tortalap közzé, és a torta tetejére.

3. A fehér mázhoz egy tojásfehérjébe szépen adagoltam a porcukrot és folyamatosan kevertem. Amikor elég kemény volt a massza, pár percre feltettem a gázra és tovább kevertem ott. Ezután a torta tetejére és oldalára kanalaztam, majd hűtőbe tettem, hogy megdermedjen.




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések