GRÍZGALUSKA LEVES

GRÍZGALUSKA LEVES



Már nem tudtam kitalálni, milyen leves legyen, így ma grízgaluska levest készítettem. A grízt összekevertem jóval a főzés előtt, volt alaplevem, így tényleg gyorsan egy nagyon finom, könnyű leves készült.

Most csak 1 tojásból készítettem a galuskát - két főre-, de elég volt így is, mert szépen megnőttek a galuskáim. Én egy felvert tojáshoz teszek egy kis sót, majd egy teáskanálnyi olajat és szépen fokozatosan adom hozzá a grízt és úgy keverem el. Ha olyan a sűrűsége, mint a kikevert tejfölé, akkor lefóliázom és beteszem a hűtőbe min. 2 órára, majd a forrásban lévő levesbe szaggatom két kiskanál segítségével. Amikor a galuskák feljöttek a leves tetejére, akkor még vagy 10 percig főzöm, majd lekapcsolom a gázt alatta és 20-30 percig még fedő alatt hagyom. 

Egyszerű elkészíteni, ha nincs ötlete az embernek, akkor gyorsan egy finom levest lehet ezzel a galuskával elővarázsolni..:)

A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések