ZELLERKRÉMLEVES - DIÉTÁSAN

ZELLERKRÉMLEVES



Semmi tejszin, semmi különleges hozzávaló, csak zeller, krumpli és só. Nagyon finom az íze, én pirított burgonyás kenyérdarabokkal ettem. Ajánlom mindenkinek, hogy próbálja ki. :)

HOZZÁVALÓK

1/2 zeller (kisebb fej)
1 db krumpli


ELKÉSZÍTÉSE
  1. A feldarabolt zellerdarabokat egy edényben egy lehelletnyi olajon elkezdjük pirítani, majd hozzátesszük az apróra kockázott krumplidarabokat is. Pirítsuk pár percig, majd öntsük fel vízzel (én kb. 1,2 litert tettem hozzá) és főzzük meg. Én itt is előzőekben készített húslevélről leszedett zsiradékon pirítottam meg a zellerdarabokat.
  2. Amikor a zellerdarabok és a krumpli megpuhult, akkor botmixerrel pürésítjük, visszatesszük főni, sózzuk.
  3. Megvárjuk, hogy ismét felfőjjön, majd el is készültünk.
  4. Tálaláskor felkockázott és olaj nélküli serpenyőben megpirított kenyérkockákkal tálaljuk. Természetesen a kenyérdarabokat ízesíthetjük is, de szereintem nem szükséges.

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések