KOLDUSKOTLETT

KOLDUSKOTLETT



Vagy más nézen tócsni..:)) Férjemék nem ismerték ezt az ételt, de nagyon ízlik neki, igaz én szoktam variálni a tócsnit és különböző zöldségekből - cukkini, kelkáposzta, is szoktam hasonló módon ételt készíteni. 
Mivel nem nagyon ehetünk olajos ételeket, emiatt sütőben készítettem el, ami egy kényelmesebb és időtakarékosabb megoldás és ízre is ugyanúgy finom. Már nem is emlékszem milyen körettem tálaltam..

HOZZÁVALÓK

6 db közepes burgonya
3 tojás
3 ek liszt
1 dl tej
1 cs petrezselyem
só, bors, kakukkfű


ELKÉSZÍTÉSE

A krumplikat lereszeljük, hozzákeverünk minden hozzávalót, majd egy kanálnyit a tenyerünkbe véve alaposan kinyomjuk belőle a krumpli levét és formázás után a tepsibe tesszük őket. Én egy ici-pici olajat tettem mindegyik tetejére és olyan 180 fokon megsütöttem őket - úgy, hogy egyszer meg is fordítottam.




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések