ROZMARINGOS KIFLIK

ROZMARINGOS KIFLIK






Valami sós péksüteményt akartam enni, meg a leveshez is kellett valamilyen kenyérféle, szóval ezt készítettem.. Ez a zöldfűszeres, főleg rozmaringot tartalmazó kis kiflik nagyon finomak lettek, passzoltak a leveshez, de vajjal megkenve is nagyon finomak..:)) Kivűl ropogós, belül puha..

HOZZÁVALÓK

50 dkg liszt
3 dkg élesztő
1 ek cukor
5 dkg margarin
2 ek rozmaring, fél ek. petrezselyem és fél ek. majoranna

ELKÉSZÍTÉSE

1. A cukros tejben felfuttattam az élesztőt, majd az összes hozzávalót összedagasztottam. A margarinnak nagyon lágynak vagy olvasztottnak kell lennie, hogy jó legyen a tészta.

2. Megvártam, hogy a duplájára kelljen (kb. 1 óra), majd mivel nem volt időm akkor nekiállni a kifliket elkészíteni, átgyúrtam mégegyszer és a napon hagytam további 15-20 percig kellni..

3. Kifli formákat készítettem, a tetejére nagyszemű tengeri sót szórtam, majd 170-180 fokon aranysárgára sütöttem.


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések