KÁPOSZTÁS TÉSZTA

KÁPOSZTÁS TÉSZTA



Egy nagy fej káposztát vettem a hétvégén Én cukrosan szeretem, van aki borsosan eszi. Ti hogyan szeretitek?

HOZZÁVALÓK

1 kg káposzta
5 evőkanál olaj
2 mokkáskanál őrölt bors
2 teáskanál cukor
2 teáskanál só
1/2 kg tészta

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A káposztát minél apróbbra felszeleteljük, vagy reszelőn lereszeljük, megsózzuk és kb. 10 percig állni hagyjuk.
  2. A cukrot megpriítjuk és amikor elkezd karamellizálódni, akkor ráöntjük az olajt, majd a levétől kinyomkodott káposztát.
  3. Megprirítjuk a káposztát - zsemleszínűre. Ez kb. 40 perc lesz. Amikor megpriult, megszórjuk a borssal.
  4. Közben megfőzzük a tésztát és összekeverjük a káposztával.
  5. Melegen tálaljuk, a tetejét én meg szoktam még cukorral is szórni..

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések