PULISZKÁS - ZÖLDSÉGES PITE

PULISZKÁS - ZÖLDSÉGES PITE




Nem nagyon volt semmilyen ötletem, hogy mi legyen ma a második fogás, így a neten böngészgettem valami ötlet után.. Ezt a cukkini szeletet készítettem el. Nagyon finom, ajánlani tudom mindenkinek, főleg egy kiadós leves után.. Én egy kicsit módosítottam az eredeti recepten, szerintem bármilyen zöldséggel ki lehet cserélni a hozzávalókat, ízlés - és a hűtő tartalma - szerint.

HOZZÁVALÓK

15 dkg kukorica liszt
1 tk. sütőpor és fél tk szódabikarbóna (szerintem ez teljesen elhagyható..de én is használtam)
2 tojás
1 tk só
bors
10 ek tej
1 közepes cukkini lereszelve (nekem ez volt 30 dkg)
1 ek olívaolaj
2 kis sárgarépa, lereszelve
kelkáposzta megfőzve (nekem kb. 10 dkg volt)

ELKÉSZÍTÉSE

1. A tojást egy villával jól felverek. A zöldségeket lereszeljük, a hozzávalókat egy kanállal összedolgozzuk. 

2. Egy kisebb tepsit kikentem olajjal és az egészet beleöntöttem, amdj forró sütőben 180 fokon megsütöttem.

Isteni illata van, az íze pedig mennyei..:))

Még sütés előtti kép..

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések