BURGONYALEVES ROZMARINGOS KRUMPLIGALUSKÁVAL

BURGONYALEVES ROZMARINGOS KRUMPLI GALUSKÁVAL




Első alkalommal készítettem ilyen krumpligaluskákat, nagyon finom volt, a rozmaring itt is jól ment a krumplihoz, feldobta az egészt levest.

HOZZÁVALÓK

Krumpli
vegeta
tárkony
rozmaring
kakukkfű

tojás
1 ek olaj
1 csipetnyi szódabikarbóna


ELKÉSZÍTÉSE

  1. Én egy 2,5 literes edény kb. 1/3-ába - felébe felkockázott krumplit tettem, majd vízzel felöntve feltettem főzni. Amikor megfőttek a krumpli darabok, akkor egy kisebb tálba kivettem kb. 5 evőkanálnyi krumplit, a többit botmixerrel pürésítettem, majd visszatettem főni, sóztam, vegetát tettem bele, tárkonyt adtam hozzá és egy kis kakukkfüvet.
  2. A kiszedett krumplit villával összetörtem, hozzáadtam egy tojást, 1 ek. olajat, sóztam és apróra vágott rozmaringot tettem hozzá, a csipetnyi szódabikarbónát, majd jól összekevertem.
  3. Amikor a leves elkezdett megint forrni, akkor két nagykanál segítségével galuskákat tettem a levesbe. Időközben megfordítottam a galuska darabokat, majd pár perc múlva lezártam a gázt és tálaltam.

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések