KELKÁPOSZTA FŐZELÉK - KUKORICA LISZTTEL

KELKÁPOSZTA FŐZELÉK 

- KUKORICA LISZTTEL


Megint volt itthon egy kis kelkáposzta, amiből egy kis kukoricalisszttel főzeléket készítettem. Nagyon finom kolbászt vettünk - egy kicsit emlékeztetett az otthoni, magyaros ízekre, azzal ettük meg.

HOZZÁVALÓK

kelkáposzta
kukorica liszt
köménymag

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A kelkáposztát csíkokra vágtam, majd éppen annyi vízzel ami még nem lepte teljesen el, feltettem főzni. A vízbe tettem sót, köménymagot egy fél kiskanálnyit.
  2. Amikor már a kelkáposzta puha, nagyjából elkészült, akkor tettem a vízbe annyi kukorica lisztet, hogy híg puliszkát kapjunk. Folyamatosan keverjük, nehogy csomós legyen a kukorica liszt és el is készültünk. Vigyázzunk, mert még a kukorica liszt egy kicsit sűrűsödni fog, nehogy túl sűrű legyen a főzelék.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések