PIZZA - JAMIE OLIVER FÉLE

PIZZA - 

JAMIE OLIVER FÉLE



Azt pizzát szerettem volna elkészíteni, ami fent van itt is a honlapon, mert nagyon finom volt a tésztája, szinte benne van a számban az íze. A férjem azonban másikat szeretett volna, így a kedvéért kipróbáltuk ezt a Jamie Oliver féle pizzát. A honlapján ő dupla adaggal készíti, de a fél adagból is két pizza lett, szóval nekünk pont lég volt..:))

Nagyon finom, van rajta egy kis ropogós réteg, de amúgy puha tésztájú és ízeltes. 

HOZZÁVALÓK

50 dkg liszt
1/2 tk só
2,5 dkg élesztő
1/2 ek cukor
2 ek olívaolaj
325 ml langyos víz
ELKÉSZÍTÉSE

  1. A langyos cukros vízben felfuttattam az élesztőt, majd ezután az összes hozzávalót összegyúrtam.
  2. A tészát meleg helyen pihentettem 1 órán keresztül, majd két részre osztottam és kézzel a pizzaformába - két tortaforma - belesimítottam őket.
  3. Ezután 15 percet vártam még, hogy keljen a tészta, majd ízlés szerinti feltétet teszünk rá és megsütjük.





Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések