TOJÁSOS LECSÓ

TOJÁSOS LECSÓ



Hozzuk vissza a nyarat ezzel a kis könnyű lecsós recepttel. Lecsót mindenki szokott készíteni - ilyen-olyan formában. Én a lustább verziót készítettem el, amikor csak felszeleteltem a hozzávalókat - és mindenféle paradicsom héjának a lehúzása nélkül összerottyantottam azokat, majd az előzőleg felvert tojást beleöntöttem. Isteni reggeli vagy vacsora ötlet..


HOZZÁVALÓK

Paradicsom
Paprika
Hagyma
Tojás
só, bors

ELKÉSZÍTÉSE
  1. Hagymát felszeleteljük, majd egy kis olajon feltesszük - nem kell nagyon megpirítani, én pl. úgy szeretem, ha egy kicsit még roppan a fogam alatt.
  2. Rátesszük a felszeletelt paprikát, majd amikor az kezd összeesni, akkor a felszeletelt paradicsomot is. Sózzuk, egy kis borssal megszórjuk. Sajnos mi piros paprikát nem használunk, emiatt az kimaradt a hagyma pirításakor...
  3. A finish-ben hozzáadjuk a villával felvert tojást. Rottyantunk rajta egyet és készen is vagyunk..:))
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések