GRISSINI, AZAZ KENYÉRRUDACSKÁK

GRISSINI, 

AZAZ KENYÉRRUDACSKÁK


Kerestem ezt a receptet nagyon, mert mindenképpen kenyérrudacskát szerettem volna készíteni.. Napfény és Fűszer oldalán található receptet használtam, az tetszett meg a legjobban - talán mert kukoricalisztes.. Egy kicsit más arányokkal készítettem el.

Az pluszban jól jött, hogy készítettem sütötökkrémlevest és azzal is finom a grissini, nem csak magában..

HOZZÁVALÓK

40 dkg sima liszt
10 dkg kukoricaliszt
2,5 dkg élesztő
2 dl víz
4 ek olívaolaj
1 lapos ek.friss aprított rozmaring
1 tk só

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A vízben felfuttattam az élesztőt, majd összegyúrtam a hozzávalókat. Jól kezelhető tésztát kaptam.
  2. Kb. fél órát vártam, hogy egy kicsit feljöjjön a tészta, majd félujjnyi vastagra kinyújtottam és fél cm vastagra felcsíkoztam őket. 
  3. Ezután kézzel - egy másik, nagyszemű sóval leszórt deszkán - átsodortam őket, hogy ne négyszögletesek legyenek, majd 200 fokon kb. 10 perc alatt megsütörrem őket. Vigyázzunk, hogy nehogy túlszárítsuk a kenyérrudakat. :))
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések