KEKSZES SÜTI

KEKSZES SÜTI




Ha valaki gyors finomságra vágyik, vagy csak kisgyermekkel elkészíthető, egyszerű sütit keres, akkor ajánlom ezt. A végeredmény nagyon finom lesz azon kívül mutatós is.. Már régóta ki akartam próbálni ezt a receptet, de mindig halogattam, hogy majd, amikor nincs túl sok időm az elkészítésre, majd megcsinálom.. Aztán valamelyik nap mézes grízes és eközött vaciláltam és ez győzött..:))

Nagyon arányokat nem akarok írni, mert attól függ, hogy ki mekkora tepsit fog majd használni. Nálunk otthon 40 dkg-os keksz volt, megnéztem 3 tepsit is, melyikben lesz majd a legjobb elkészíteni.. Én ehhez a magassághoz 1-1 csomag pudingport használtam..


HOZZÁVALÓK

Keksz 
2 féle pudingpor - ahhoz tej és cukor
tortazselé a tetejére, tejjel kikeverve

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A kekszeket szorosan egymás mellé elhelyezzük a tepsiben, majd puding, keksz, puding sorrendjében lepakoljuk a hozzávalókat.
  2. A tetejére én tortazselét használtam, tejjel kikeverve.




 A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések